Kiek kainuoja keliauti visu etatu? Tai moka vienas iš sutuoktinių

Ernestas Timinas jautėsi „įstrigęs“ eidamas Kolorado Springso, Kolorado valstijos, laikraščio rinkodaros vadovo pareigas.

Taigi jis paprašė dviejų mėnesių atostogų, kad galėtų neštis kuprinę visoje Azijoje, ir 2019 m. sausį nusileido Pekine.

„Pirmą dieną… sutikau šią dieną“, – sakė jis, rodydamas į šalia sėdinčią Dariną Karbitskają.

Pora, kuri su CNBC kalbėjosi per vaizdo įrašą iš Dubajaus, sakė, kad susipažino per kelionių programėlę „Couchsurfing“, kuri sujungia vienišus keliautojus. 31 metų Karbitskaya, tuo metu dirbusi stiuardese, buvo sulaikyta Pekine dvi dienas dėl mechaninių problemų grįžtant atgal.

Nors tądien sutiko susitikti ir daugiau pavienių keliautojų, ten buvo tik Tyminas ir Karpitskaja.

Po dienos kartu jie planavo vėl susitikti Azijoje po mėnesio.

Antro mėnesio pasimatymas

Karbitskaya grįžta į Aziją, o antrasis poros pasimatymas buvo „beprotiškas vieno mėnesio nuotykis“ Singapūre, Tailande ir Filipinuose“, – sakė 29 metų Timinas.

Jis sakė, kad Filipinuose nusprendė, kad niekada negrįš į seną gyvenimą.

„Mes… gulėjome paplūdimyje po žvaigždėmis“, – sakė jis. „Mes tarsi pradėjome svajoti apie tokį gyvenimo būdą.”

Pasak jo, grįžęs į Koloradą Tyminas metė darbą, pardavė savo daiktus ir persikėlė gyventi į Europą.

Karbitskajos dar nebuvo, sakydama: „Iš pradžių atrodė taip: Dieve, tu išėjai iš darbo. Išsikraustoji iš Amerikos. Galbūt dar per anksti. Bet tuo pačiu, kai grįžau iš tos kelionės jaučiau, kad gyvenu gyvenimą, kuris man nepatinka.

šuo debesyse

Tyminas iš Denverio į Paryžių skrido su savo šunimi – 82 kilogramus sveriančiu Borzoi, anksčiau vadintu „Rusijos vilkšuniu“, vardu Cosmo, kuris ant užpakalinių kojų stovi daugiau nei 6 pėdų ūgio.

„Man davė tris eiles suolų, – sakė jis, – ir šuo gulėjo ant grindų.

Iš ten pora daug keliavo į tokias vietas kaip Italija ir Islandija, bet dar neišsiskyrę, sakė jie.

Timinas pasakojo, kad Ernestas Timinas ir Darina Karbitskaja jo šunį Cosmo nuvežė į 26 iš daugiau nei 40 kartu aplankytų šalių. Karbitskaja pridūrė, kad „Cosmo“ yra puiki komunikacijos priemonė: „Sutinkame daug žmonių, kurie vedžioja šunį“.

Šaltinis: Dream Team Travels

Tada Karbitskaja gavo tai, ką ji vadino savo „svajonių darbu“ – pareigas „Emirates Airlines“. Ji persikėlė į Dubajų, tačiau pora ir toliau susitikinėjo ir keliavo kartu.

Tada užpuolė Covidas, o Karbitskaja priėmė keturių mėnesių nemokamų atostogų iš savo darbo.

„Pasakėme: „Turime keturis mėnesius – galime eiti tyrinėti viską, kas atvira“, – sakė Timenas.

Karbitskaja sakė, kad trijulė, įskaitant Cosmo, keliavusį didžiulėje lovoje savo visureigio gale, iš pradžių keliavo į Kroatiją, o po to lėtai per daugumą Europos, įskaitant kelias buvusios Sovietų Sąjungos šalis.

Ji teigė niekada negrįžusi į savo darbą, o nuo to laiko pora keliauja.

Kiek kainuoja keliauti po pasaulį

Tyminas pasakojo, kad iš pradžių jie išleisdavo nuo 1000 iki 2000 dolerių per mėnesį – viską iš santaupų – apsistodami pigiame būste, gamindami maistą namuose ir ieškodami nemokamos veiklos.

Kai pinigai pradėjo baigtis, Tyminas ėmėsi kelių darbų internete, kurių dydis svyravo nuo 2000 USD iki 3000 USD per mėnesį, o tai visai netoli nuo 3300 USD atlyginimo Kolorado valstijoje.

Tyminas sakė, kad pora Rumunijoje pasiliko ilgiau, „nes matėme, kokie malonūs žmonės… kaip jie gali tai duoti. Kartais, „Google” tai patinka, o tu: „Nėra čia ką veikti”, o tada pateksite. ir [realize] Tiesiog todėl, kad čia niekas nekeliauja“.

Šaltinis: Dream Team Travels

Tačiau jis teigė, kad darbas buvo įtemptas ir „Jaučiausi taip, lyg vis dar turiu darbą“.

Taigi pora nusprendė atidaryti rinkodaros ir grafinio dizaino įmonę, nepaisant to, kad „daug ko nežinojome“, – sakė Tyminas.

Jie teigė bendravę su tūkstančiais žmonių, dažnai dirbdami iki vėlyvo vakaro. Potencialūs klientai gali paklausti: „Ar galite sukurti knygų viršelius? – Ar galite reklamuoti muziką? Tyminas sakė, kad jo atsakymas visada buvo toks pat: „Žinoma, galiu“.

Tiesą sakant, jis mokėsi dirbdamas, sakė jis, pasikliaudamas „YouTube“, „Google“ ir internetiniais tyrimais. Tačiau jis sakė, kad klientai buvo labai patenkinti.

„Jie man sumokėjo pusę to, ką mokėtų kitoms rinkodaros agentūroms, ir sakė, kad rezultatai geresni nei buvo anksčiau“, – sakė Timinas.

Pirmą mėnesį, pasak jo, pora uždirbo 6000 USD. Dabar, pridūrė jis, jie kartais uždirba kelis tūkstančius dolerių per dieną dirbdami su nekilnojamojo turto bendrovėmis ir muzikos kompanijomis.

„Rašome tinklaraščius žmonėms – darome viską“, – sakė Timinas. Be to, „mes neprivalome niekam pranešti. Mes esame mūsų viršininkai”.

Per pastaruosius šešis mėnesius pora sakė vidutiniškai išleidžianti 4000 USD per mėnesį. Pasak jų, daugiau nei pusė skiriama apgyvendinimui, kuri skiriasi priklausomai nuo vietos – nuo ​​3100 USD per mėnesį Dubajuje iki 1500 USD Lisabonoje, Portugalijoje. Jie teigė, kad viešnagės brangiose vietose, pavyzdžiui, Šveicarijoje, apriboja ne ilgiau kaip savaitę.

Žagsėjimas kelyje

Jie sakė, kad gyvenimas nuolat keliaujant – tai ne tik linksmybės ir žaidimai.

Jie susiduria su purvinais Airbnb ir šeimininkais, kurie paskutinę minutę atšaukia rezervacijas. Taip pat du kartus buvo pavogta jų fotoaparatų įranga ir drabužiai – kartą Meksikoje, o pastaruoju metu – Prancūzijoje, o iš automobilio Barselonoje bandyta pavogti jų daiktus jiems sėdint jame.

Timenas sakė, kad apie įsikūrimą galvoja ir tada, kai randa kur nors jiems tikrai patinkančią vietą, pavyzdžiui, Portugalijos paplūdimius ar Prancūzijos Rivjerą.

„Bet tada… mes važiuojame į kitą vietą ir mes taip pat esame kaip ši vieta su ta pačia kokybe“, – sakė jis.

Kai Rusija įsiveržė į Ukrainą ir greitai užėmė Chersono regioną, kuriame gyvena Karbitskajos tėvai, Timinas elektroniniu paštu CNBC pranešė, kad kol kas nustojo keliauti.

Tyminas ir Karpitskaja (nuotrauka čia Abu Dabyje) nustojo keliauti prasidėjus Rusijos ir Ukrainos karui. Timinas sakė, kad Karbitskajos šeima dabar yra išvykusi iš Ukrainos, išskyrus jos brolį, kuris „užsiregistravo stoti į armiją ginti savo šalį“.

Šaltinis: Dream Team Travels

„Pirmas kelias savaites neišėjome iš savo buto“, – sakė jis. „Mes praleidome daug laiko organizuojant civilių gyventojų ir daugelio šunų iš prieglaudų transportavimą, kad jie būtų išvežti iš pavojingų zonų įvaikinti Europoje.

Iki vasaros jie atnaujino keliones, bet vis tiek padėjo evakuoti Karpitskajų šeimą.

„Tik prieš savaitę pagaliau pavyko išvežti Darinos tėvus iš Ukrainos“, – sakė Timinas ir pridūrė, kad šiuo metu jie yra jo šeimos namuose Lietuvoje. „Taip pat keliavome į Rumuniją, kad iš pasienio paimtume Darinos seserį ir jos penkių mėnesių kūdikį, ir išsivežėme ją gyventi į Vokietiją.

Jie sakė, kad pora šiuo metu yra Malaizijoje ir planuoja per artimiausius du mėnesius ištirti Pietryčių Aziją.

READ  Savaitė Lietuvoje: Prezidentė liepia visuomenei ir politikams apsispręsti dėl moterų šaukimo į karą - Baltijos naujienų tinklas