Apsilankykite Cliff House Maine, vaikams draugiškame viešbutyje, 500 USD už naktį

• Mano šeima vieną naktį liko išskirtiniame viešbutyje „Cliff House“ viešbutis Jorke, Meine.
  • Ne sezono metu kambarių kainos siekia 500 USD ir daugiau; Vasarą kambariai gali kainuoti tūkstančius dolerių.
  • Nustebau, koks patogus ir jaukus buvo viešbutis.

Nors buvome Gyvenimas Meine Jau daugelį metų mes labai mažai padarėme, kad ištirtume savo pradinę būseną. Mūsų vaikams 4, 2 ir 2, ir dėl to Koronaviruso ligaBuvome šiek tiek drovūs nuotykis pasaulyje. Turint dvynius, kiekviena išvyka tampa sudėtingesnė ir reikalauja daug planavimo, o kartais mums lengva nusiminti. kur nors nauja.

Tačiau po dvejų pasimetimo metų esu pasiryžusi prisiminti su vaikais, todėl pasiėmiau visą šeimą „Cliff House“ viešbutis Neddiko kyšulyje, Meine. Kai pasakiau mūsų geriems draugams, kad važiuojame, jų reakcija buvo „Tu vaikų neatsineši, ar ne? Kadangi viešbutis yra žinomas dėl savo prabangaus apgyvendinimo ir veiklos. Mes neturime šeimos, kurią galėtume stebėti, todėl neturėjome jokio pasirinkimo.

Prisipažįstu, kad šiek tiek nerimavau, kad sugadinome puikią viešnagę viešbutyje atsivežę tris mažus vaikus, bet kai atvykome, mano rūpesčiai išblėso: šis prabangus viešbutis pasirodė esąs nepaprastai draugiškas vaikams. Dėl to visi buvome puikūs.

Viešbutis įspūdingas

Kai išlipome iš mašinos, mano vaikai buvo pasiruošę tyrinėti ir bėgti, o mano nerimas ėmė matytis, kad nenoriu trukdyti tiems, kurie ilsisi be vaikų.

Beveik iš karto – tarsi nujaustų mano nervus – darbuotojai trims vaikams pasiūlė dovanų maišelius ir parodė žemėlapį su visų dalykų, kuriuos galime tyrinėti Žemėje. Dėl to jaučiausi geriau. Akivaizdu, kad mes ne pirmi čia atsivežėme mažus vaikus, ir visi buvo labai paslaugūs.

READ  Su dešimtuoju skrydžiu kūryba Marso paviršiumi nuskriejo per mylią

Norėdami patekti į savo kambarį, turėjome vaikščioti per viešbučio teritoriją. Pastatai yra ant uolos, todėl ir pavadinimas, o vaizdai yra nuostabūs. Yra kelios terasos – vienos sujungtos su restoranais, kitos šalia viešbučio greito maisto kavinės – kur žmonės gali pavalgyti, o vienoje iš jų yra labai populiarus kubilas, kuris visada buvo užimtas, kol mes ten buvome.

Cliff House Maine su vaikais

Vaikai vaikšto per vieną iš Cliff House terasų.

„Kons Pretty“ sutikimu

Įdomi ir viešbučio istorija: jis buvo atidarytas Septynių vaikų motina Elsie Jane 1872 m. kurie ima 6 USD per savaitę vienam asmeniui, įskaitant visus maitinimus. Jis greitai tapo mėgstamiausiu Meine, kol Antrasis pasaulinis karas uždarė viešbutį, kad jį būtų galima naudoti kaip karinę bazę 24 valandas per parą nacių povandeniniams laivams stebėti. Nuo tada jis buvo nepriekaištingai rekonstruotas, jame yra 186 svečių kambariai ir 40 apartamentų.

Labai tinka vaikams

Atvykę į savo liukso numerį, pamatėme, kad jis labai erdvus. Jame buvo labai didelė lova suaugusiems ir atskiras kambarys su dviaukštėmis lovomis vaikams. Iš registratūros paprašėme paketo ir žaislų, kurie buvo pristatyti per 15 minučių nuo atvykimo į kambarį. Iš mūsų kambario atsiveria vaizdas į vandenyną, todėl vaikai linksminosi stebėdami, kaip bangos daužosi į akmenis ir žuvėdros nardo, o mes iškrauname bagažą.

Cliff House Vyriški vaikai

Dviaukštėse lovose yra jūrinės temos šviestuvai.

„Kons Pretty“ sutikimu

Mūsų lova buvo tokia patogi ir puikiai kvepėjo – norėjau niekada jos nepalikti. Turbūt geriausiai išsimiegojau per daugelį metų. Man sakė visi, kurie žinojo, kad ketiname išbandyti viešbučio chalatus, kuriuos dabar taip pat labai rekomenduoju. Niekada gyvenime nejaučiau nieko tokio švelnaus ir noriu nusipirkti namams.

Viešbutyje yra daug restoranų. Vakarienei pasirinkome „Nubbs“, nes tai atrodė labiau atsitiktinis pasirinkimas, o su dideliais ekranais ir garsia muzika tikėjomės, kad jis nutildys mūsų vaikus, jei jie rėktų. To neįvyko, nes jie buvo susižadėję su savo dovanų maišeliais. Maistas buvo toks skanus, kad kiekvienas valgė sočiai – jauni tėvai žino, kad tai gali būti retenybė. Taip pat buvome ne vieninteliai mažų vaikų tėvai restorane, o tai man suteikė papildomos ramybės.

Kitą rytą pusryčiauti nuvažiavome į Tillerį, kuris tikrai yra mėgėjas. Pajutome, kad padarėme didžiulę klaidą, kai įėjome į gražiai išklotą kambarį su medžiaginėmis kėdėmis. Serveris greitai išnešė vaikų meniu su kreidelėmis ir linksmino juos, kol laukėme (tik trumpam) savo maisto. Vaikiški blyneliai buvo tokie skanūs, kad būčiau užsisakęs iš jų meniu.

Viešbutyje yra daug ką veikti

Nors tai paprastai yra populiari vasaros vieta, vis dar yra ką nuveikti, o viešnagės metu smagiai praleidome laiką. Pirmą vakarą po vakarienės su vaikais sėdėjome prie laužo, kurį visi turėjome sau, o tada žiūrėjome į žvaigždes hamakuose.

Po pusryčių balsavome už mėgstamiausią raižytą moliūgą, kurį darbuotojai sukūrė prieš kelias dienas ir 30 minučių kėlė vaikų susidomėjimą. Toliau ėjome maudytis į uždarą baseiną, kurį turėjome sau.

„Cliff House“ uždaras baseinas

Vidinis baseinas turėjo prieinamą rampą.

„Kons Pretty“ sutikimu

Tada sužinojome, kad čia veikia amatininkų turgus, kuriame šeimininkauja JAV kūrėjai, viešbučio pobūvių salėje, kuri vyksta kartą per metus. Iš esmės visus šventinius pirkinius atlikome to neplanuodami. Tai buvo vienintelis užsiėmimas, kuris šiek tiek sutrikdė vaikus, nes norėjosi viską liesti ir nusipirkti. Taip pat visą dieną buvo rodomi Helovino filmai, piešimo pamokos įvairaus amžiaus žmonėms ir užsiėmimai, skirti tik suaugusiems, pavyzdžiui, joga.

Viešnagę baigėme pietaudami lauke, mėgaudamiesi vaizdu, vandenyno vėjeliu ir stengdamiesi įsitikinti, kad žuvėdros nepavogs mūsų maisto. Ir, beje, jei jie paima jūsų sumuštinius, viešbutis jums atneš kitą patiekalą.