Trečią SSL auksinės taurės aštuntfinalio Gran Kanarijoje dieną įtampa didėja • Live Sail Die

Šiandien taip pat buvo pristatytas oficialus SSL Gold Cup virtualaus rinkinio albumas. Programėlė Panini Digital Collections leidžia rasti ir rinkti mėgstamas buriavimo žvaigždes.

3 laivynas – 3 lenktynės

Šveicarijos „Helvetic Lakers“ greitai išsiveržė iš blokų ir nusileido 100 metrų persvara, o Norvegijos „Norstream“ ir Pietų Afrikos „Ubuntu Team“ juos aplenkė prieš vėją, o Čilės „Venice Terra Sailors“ pasirinko ankstyvą variantą išorėje ir ėjo dešinėn.

„Lakers“ pirmą kartą įveikė aukščiausią ženklą, tačiau lėtas pakilimas leido „Finis Terrae Sailors“ įgyti lyderio poziciją. Už 100 metrų sekė „Team Ubuntu“ ir „Norstream“.

Šveicarų kapitonas Erenas Moninas parodė savo didžiulę patirtį rungtynių lenktynėse, apgaudinėdamas Čilę pasityčiodamas, bet nesugebėdamas sulėtinti „Finis Terrae Sailors“ pavėjui. Šveicarijos rinktinės kapitonas ir kapitonas Ericas Moninas apibūdino tą akimirką:

„Tai buvo reklamuojama kaip netikras pasityčiojimas, bet taip nebuvo skirta. Daugelis įgulos konkuruoja su manimi, kad galėtume sustabdyti manevrą, kai reikia. Čilė į žaidimą atėjo tikrai stipri, ir tai buvo” „Mums tai buvo gera proga tai aiškiai pasakyti, bet, deja, tai nebuvo teisingas pasirinkimas“.

Dar kartą Čilės taktikas Benjaminas Griezas pasirinko atviroje jūroje variantą antroje fazėje prieš vėją, o likusi laivyno dalis liko krante. Tada Čilė naudojo laivyno valdymo taktiką, lygindama Šveicariją, o Pietų Afrika vėl kovojo dėl antrosios vietos.

Čilei padidinus savo pranašumą, Ubuntu komanda aplenkė paskutinę pavėjui skirtą žymę tiesiai ant Helvetic Lakers uodegos, tačiau burės vingis numetė juos atgal per valties ilgį, suteikdama šveicarams mažai erdvės kvėpuoti. Tačiau pietų afrikiečiai išlaikė spaudimą, padidindami įtampą dėl Šveicarijos jachtos.

Pergalę iškovojo „Finis Terrae Sailors“, o „Helvetic Lakers“ užėmė antrąją vietą „Team Ubuntu“, o „Norstream“ galiausiai turėjo tenkintis vienu tašku.

Čilės žoliapjovės Rodrigo Roblesas džiaugėsi, kad sumažino įtampą laimėdamas po to, kai prastai pradėjo aštuntfinalį:

„Mums tai buvo labai geros lenktynės. Viskas buvo labai aišku, manevruose viskas buvo tobula, o mūsų taktikas priėmė teisingus sprendimus. Mūsų startas nebuvo pats geriausias, tačiau lenktynių trasos viduryje matėme didesnį spaudimą ir pirmavome.

Šveicarijos kapitonas Ericas Monninas sako, kad gali būti sunku valdyti trumpų, aštrių lenktynių spaudimą:

„Dalykas yra toks, kad tu įšoki į valtį ir iškart dalyvauji lenktynėse, todėl sunku rasti pusiausvyrą, pernelyg nesinervinti, bet ir per daug neatsipalaiduoti.

READ  Eileen W. Longino | Amerikos respublikonas

4 laivynas – 3 lenktynės

Iš pradžių portugalų „navigatoriai“ išsirikiavo labai anksti, o galiausiai padarė didžiulį lanką, o po to patraukė į uostą. Tačiau jiems grįžus vieno žmogaus atšaukimo vėliavėlė išliko aukštai, o tai reiškia, kad kita komanda peržengė ribą ir sukėlė jiems nelaimę, nes jie negrįžo iš naujo. Greitai paaiškėjo, kad ribą peržengė Prancūzijos komanda, o prancūzų komanda buvo informuota ties pavėju. Deja, tai reiškia pas du pont Prancūzijos komandai šiose lenktynėse.

Slovėnijos komanda „KRPANI1860“ nuplaukė gražų pirmąjį posūkį į vėją ir išsiveržė į priekį ties pavėjui, o po 12 sekundžių po prasto starto gerai atsigavę „Navigatoriai“ su Švedijos „vikingais“ arti atsiliko. su „Prancūzijos rinktine“. Lenktynių trasa.

Slovėnijos rinktinė aplenkė vėjo ženklą puse minutės į priekį nuo Švedijos „vikingų“, o paskui – portugalų „navigatorius“.

KRPANI1860 pasitraukė mirgančiomis sąlygomis, o Millsui teko sunkiai dirbti, kad apipjaustytų burę paskutinėje atkarpoje pavėjui, o Navigatoriai atkovojo antrąją vietą iš Vikings.

Slovėnijos šlifuoklis Miha Trudin mėgavosi lenkdamas raumenis kylančiame vėjyje:

„Man buvo lengviau nei ankstesnėmis dienomis, nes plaukėme esant silpnam vėjui. Manau, plaukiame vis geriau. Šlifavimas priklauso ne tik nuo vėjo stiprumo, bet ir nuo valties valdymo, o mes neturėjome problemų šiandien.Šlifavimas yra mano darbas, aš praktikuojuosi kiekvieną dieną, man tai patinka.

Švedų šlifuoklis Andersas Gustafssonas, kuris taip pat yra regatos čempionas, pasidalijo mintimis apie dviejų sporto šakų tarpusavio įgūdžius:

„Išlikti ramiam, būti profesionaliam ir gerai susikaupti. Akivaizdu, kad tarp šlifavimo ir irklavimo yra daug fizinių panašumų, ir tai tikrai gerai.

Jis taip pat numatė rytojaus rezultatą:

„Rytoj su dvigubais taškais visi dar gali patekti į kitą etapą. Na, o jei prancūzai gaus baudą per pratęsimą, jie galės ją atimti.

1 laivynas – 3 lenktynės

Vėjo greitis dabar siekia apie 12 mazgų, todėl komandoms prireikė intensyvaus žygio iki pirmosios stotelės. Argentina anksti pirmavo nuo starto linijos, tačiau pasirinkusi pakrantės maršrutą greitai ją pralaimėjo Malaizijai. Malaiziečiai ir amerikiečiai patraukė atviroje jūroje, ir tai pasiteisino – „Monsoons“ pirmiausia priartėjo prie pavėjui skirtos žymos, o po 22 sekundžių – „Auksiniai ereliai“.

READ  „Memphis Hustle“ prekiauja „Grand Rapids Gold“.

Per kitus du turus Malaizija puikiai išlaikė save tarp toliau nurodytų ženklų ir likusio laivyno, vienu metu padidindama savo pranašumą iki beveik 200 metrų. Artėjant prie antrosios pavėjui skirtos žymos, vengrų „šamanas“ nusikirto iš lauko pusės ir užėmė antrąją vietą iš amerikiečių „Golden Eagles“.

Paskutinio etapo pradžioje pavėjui tai buvo katastrofa Malaizijos „Musonui“, kai spinakeris nukrito į vandenį ir kankinamai nustūmė juos iš 40 sekundžių persvaros į laivyno galą, o Vengrijos „šamanai“ vos įveikė. vadovauti. Vadovauja Amerikos auksiniams ereliams.

Neįprastame finiše „Auksiniai ereliai“ įjungė „Shaman“, kad iškovotų pergalę, o argentinietis Condoras nuskriejo į dešinįjį bortą ir išskyrė juos į antrąją vietą. Tarp tris geriausius laivus skyrė tik 4 sekundės, nes „Monsoon“ nuostabiai sugrįžo po burės katastrofos, tačiau laikas buvo per trumpas – finišavo 13 sekundžių.

Trimmeris CJ Perezas iš JAV paaiškino, kaip komanda progresavo per pirmąsias tris dienas SSL 47 jachtose:

„Labai džiaugiamės rezultatu. Komanda yra visiškai nauja ir niekas iš mūsų anksčiau nebuvo plaukęs laivu, todėl manau, kad tokiu rezultatu tikrai galime didžiuotis. Mes tobulėjame kiekvieną dieną, kiekviename žingsnyje, kurį žengiame. ir aš labai laukiu rytojaus. Turėjome pasiekti. Šią pergalę šiandien turime tam, kad iš tikrųjų eitume toliau, tačiau tai yra viskas, dėl ko žaidžiame ir tai gali vykti bet kuriuo kitu būdu.

Vengrijos treneris Robertas Bacoczi kalbėjo apie tą įtemptą finalinį etapą:

„Jei finišas būtų buvęs šiek tiek arčiau, rezultatas būtų buvęs kitoks!

Dabar lyderių lentelėje su JAV užima antrąją vietą, Robertas yra pasiryžęs išvesti „Šamaną“ į šlovę dvigubų taškų dieną:

„Rytoj bus labai įdomios lenktynės, todėl tikrai būsime labai susikaupę ir kovosime kaip gyvūnas.

2 laivynas – 3 lenktynės

Po puikaus starto Taitis, Lietuva ir Lenkija kovojo visapusiškai lenktynes ​​dešinėje vėjo pusėje, kai Brazilija metė kauliuką, pasuko į uostą ir patraukė mylias į jūrą.

Iki pirmo ženklo Lietuva, kaip ir visą šį turą, iškilo grupės lydere. Roberto Scheidto vadovaujama Brazilijos komanda susiaurino bėgimą, bet Lenkijos „Sea Wolves“ ir „Tahitian Black Pearls“ pasiekė pavėjui skirtus vartus, užėmė dešinįjį plūdurą, o Brazilijos „Storm“ pasuko į kairę.

READ  Naujai pastatyto 275 mln. eurų vertės daugiabučių renovacijos fondo veiklos pradžia

„Juodieji perlai“ ir „Jūros vilkai“ įsivėlė į didžiulį mūšį, taitiečiai privertė lenkus į kažkokias sunkias bangas, todėl valtis sustojo. Komandos ėjo į kraštutinumus, išnaudodamos visas jėgas, siekdamos įgyti menkiausią pranašumą.

Įspūdingi „Ambers“, kurie dabar laimėjo stulbinamą aštuonias lenktynes ​​iš 10, užfiksavo dar vieną didingą pergalę, palikdami antrąją vietą įnirtingoje Taičio ir Lenkijos kovoje.

Paklaustas, ar kiekvieną kartą buvo nuobodu, lietuvis Christoforas Akromas atsakė:

„Kartais, kai pabundu ryte, atrodo, kad tai būtų Groundhog Day! Bet jei rimtai, kai įlipame į valtį ir prasideda lenktynės, kiekviena diena yra nauja diena. Nėra vienodų lenktynių. Tai buvo pati vėjingiausia diena. mes dar turėjome.“ , Taigi reikėjo daugiau fizinio susikaupimo, daugiau dėmesio ir jėgų.

Pasiekę taip toli varžybose, jie, atrodo, nejaučia spaudimo:

„Manau, kad atėjome čia kaip varžovai. Man patinka tai, kaip iki šiol artėjome prie kiekvienos lenktynės – vieną dieną po gabalo. Taigi, tikiuosi, galėsime išlaikyti tokį požiūrį.”

Paskutinis etapas pavėjui turėjo didžiulį poveikį lyderių sąrašui, kuris žengė į paskutinę dieną, o Taičiui reikėjo užimti antrąją vietą, kad išliktų realiai konkurencingas, o „Black Pearl“ komanda atidavė visas jėgas.

Kitoje nuotraukos finiše antrą kartą „Black Pearl“ ką tik atsilaikė nuo „Jūros vilkų“, o „Brazilijos audra“ atsiliko centimetrais. Visas tris komandas skyrė tik 6 sekundės.

Tiki Hachichi, taktikas Taityje, žinojo šiandieninių lenktynių svarbą:

„Mums to labai reikėjo ir dabar grįžtame į žaidimą. Rytoj yra auksinė dvitaškių diena, todėl visko gali nutikti. Gerai pailsėsime ir būsime geros formos rytoj.”

Esame geroje padėtyje, kai penktadienį lenktyniaujame dėl dvigubų taškų, o dauguma komandų demonstravo savo formą per pirmas tris dienas. Įspūdingos 9 iš 16 komandų iki šiol laimėjo aštuntfinalio lenktynes, o Brazilija – su olimpiniais medaliais apkrauta komanda – nėra viena iš jų!

Nuostabų penktadienį gali nutikti visko!

pastaba. Pradėkite savo SSL Gold Cup kolekciją Skaitmeninės prekybos kortelės paspaudę čia. O būsimuose el. laiškuose būtinai ieškokite specialių kodų, kad galėtumėte atidaryti daugiau kortelių…