„Ocean Race“: „Team JAJO“ VO65 klasėje finišuoja antra

Paulo Meilhato „Biotherm“ (4 vieta) ir Benjamino Dutreuxo „GUYOT Environment – ​​Team Europe“ (5 vieta) baigus IMOCA nakties klasifikaciją, olandų komanda JAJO užsitikrino solidžią antrąją vietą „The Ocean Race VO65 Sprint“ lenktynėse, atsiliekant nuo Lenkijos „WindWhisper Racing“ komandos, kurią jis finišavo anksčiau šeštadienį. įspūdingu VO65 klasės laimėjimu.

Olandų kapitonas Gilmeris van Beekas vedė savo komandą per finišo liniją 17:52:52 UTC 6d 4h 52m 52s.

„Ankstyvoje lenktynių dalyje šiek tiek vargome, negalėjome neatsilikti nuo kitų, bet kai išlipome iš Gibraltaro, buvome vis geresni, burių pasikeitimai buvo geresni, plaukėme kiek aštriau“, – sakė Van Beekas. . „Mes visada galime rasti didesnį tempą, tapti šiek tiek greitesni, bet esame patenkinti antrąja vieta. Tikrai gera būti čia, Cabo Verde.”

Nusprendus dvi pirmąsias vietas, panašu, kad „Mirpuri Foundation Racing Team“ užims trečiąją vietą. Tačiau komandai priartėjus prie Mindelo, jis paskelbė pasitraukiantis iš pirmosios pakopos po to, kai lenktynių trasoje Gibraltaro sąsiauryje praleido žymeklį.

atsidavę gerbėjai Lenktynių stebėjimo priemonė Jis prisimins „Mirpuri Foundation Racing Team“ valtį, pažymėtą trasoje į pietus nuo draudžiamosios zonos ir jos viduje, kuri taip pat pažymėta kaip ženklas lenktynių trasoje. Neištaisydama klaidos, komanda nebūtų surinkusi taškų už pastangas pirmajame lenktynių etape ir pasirinkusi pasitraukti iš etapo prieš finišą.

Komandos pareiškime buvo rašoma: „… dėl techninių problemų laive nepavyko išvykti iš Pietų Gibraltaro draudžiamosios zonos, kad gautume uosto pagal lenktynes ​​nurodymus. Kadangi praleidome trasos žymę, komanda nusprendė pasitraukti iš pirmojo etapo. „The Ocean Race VO65 Sprint 2023“.

„Esame tuo labai nusivylę“, – prisipažino kapitonas Antonio Fontesas. „Tačiau įgula atliko puikų darbą išvesdama mus iš Viduržemio jūros labai sunkiomis sąlygomis. Tada Atlanto vandenyne turėjome itin greitą plaukimo sąlygas ir buvo labai smagu lenktyniauti iš Gibraltaro iki čia.”

READ  Mėgaukitės 100 dienų nepertraukiamomis pramogomis Phoenix Marketcity Pune

Pasitraukimas atvėrė duris į podiumą „Ocean Racing“ komandai su „Team Genova“, kuri buvo paskutinė komanda, atvykusi į „The Ocean Race VO65 Sprint“, o į startinį Alikantės uostą Ispanijoje atvyko tik likus kelioms dienoms iki renginio pradžios.

Ketvirtasis finišavęs VO65 buvo su Lietuvos vėliava plaukiojantis „Ambersail 2“, atskridęs sekmadienio rytą.

Dėl to „Viva Mexico“ yra vienintelė komanda, vis dar lenktyniaujanti. Kapitonas Erikas Brockmannas ir jo komanda vis dar yra už 600 mylių nuo Cabo Verde, sustoję Ispanijos Almerijos uoste, kad pakeistų savo pagrindinę burę.

IMOCA – Peržiūrėkite geriausius atvykėlius

Penktadienio vakarą išsisprendus podiumo pozicijomis – Team Holcim-PRB; 11 valandų lenktynių komanda; Malaizijos komanda – Paulo Meilhato komanda Biotherm lenktyniauja, kad surinktų vieną papildomą tašką per GUYOT aplinką – Team Europe. Šeštadienio vakarą komanda finišo liniją kirto per 23:47:40 ir užėmė ketvirtąją vietą.

„Nuostabu. Tai buvo pirmas kartas, kai laive buvome visa įgula”, – sakė Melhatas. Pirmiausia stengiausi pasirūpinti žmonėmis, o antroje valtimi ir mums pasisekė – mes esame be didelių nuostolių ir visi esame saugūs, laimingi ir pasiruošę vėl lenktyniauti.

Dėl to Beno Dutrouxo prancūzų-vokiečių komanda trasą baigė penktoje vietoje.

„Deja, su mūsų pasirinkimu netoli Afrikos krantų vėjas buvo mažesnis ir turėjome išlipti prieš atvykstant kairiajai pamainai. Žinojome, kad ten šiek tiek rizikuojame, bet tai labai paveikė”, – rašė Robertas Stanjičius apie Guyot’s Environment – Team Europe. Kur komanda skrido su žetonais paskutiniame ture į Cabo Verde.

„Taigi turėjome persigrupuoti ir nuspręsti, ko norime pasiekti per paskutines dvi pirmos etapo dienas. Perkėlėme dėmesį į repetavimą ir ruošimąsi antrajai atkarpai. Šiuo metu mes skrendame 24 mazgais pavėjui švelniai. jūra link finišo. Nekantrauju patekti. Šalto alaus!!”

READ  Kinija iškvietė Lietuvos ambasadorių ginčytis dėl Taivano biuro

02:20 vietos laiku ankstų sekmadienio rytą jis išpildė savo norą, kai GUYOT aplinka – komanda Eruope kirto finišo liniją, kad užbaigtų IMOCA 1-osios rungtynės rezultatus.

Kabo Verde uoste lenktynių nevyksta. Trumpam sustojimui komandos yra labai apribotos, nes visą darbą laive atlieka buriavimo komanda.

2 turas į Keiptauną planuojamas sausio 25 d., trečiadienį, 17:10 vietos laiku (18:10 UTC). Tiesioginė lenktynių transliacija bus pasiekiama Eurosport ir Discovery + platformose. Prieš pradedant bus pateiktas išsamus vadovas, kaip vadovautis šiuo vadovu.

Pirmo sustabdymo užsakymas 12:00 UTC – 2023 m. sausio 22 d

IMOCA
1. Komanda Holcim-PRB, pirmoji nugalėtoja, finišavo – 5d 11h 01m 59s
2. Komandinės 11h lenktynės, finišas – 5d 13h 50m 45s
3. Team Malaysia, finišavo – 5 dienos 16 valandos 35 minutės 21 sek
4. Biotherm, baigtas – 6d 8h 47m
5. GJOTO APLINKA – Team Europe, finišavo – 6 dienos, 12 valandų, 20 minučių, 37 sekundės

VO65
1. „WindWhisper Racing“, baigtas, 5d 16h 35m 21s
2. JAJO komanda, finišavo, 6 dienos, 4 valandos, 52 minutės, 52 sekundės
3. Austrijos vandenyno lenktynės – Genova komanda, finišavo, 6 dienos 19 valandos 13 minutės 54 sekundės