Lietuva uždraudė su Latvija susijusį Rusijos televizijos kanalą RT

Lietuvos žiniasklaidos priežiūros tarnyba pranešė uždraudusi Lietuvoje transliuoti Rusijos valstybės kontroliuojamą televizijos kanalą RT nuo ketvirtadienio, kai praėjusią savaitę panašus sprendimas buvo priimtas Latvijoje, besiribojančioje su Baltijos šalimis.

Vilnius, Lietuva – Lietuvos žiniasklaidos priežiūros tarnyba pranešė uždraudusi transliuoti Rusijos valstybės kontroliuojamą televizijos kanalą RT nuo ketvirtadienio po panašaus sprendimo, priimto Latvijoje, besiribojančioje su Baltijos šalimis, praėjusią savaitę.

Lietuvos radijo ir televizijos komitetas teigė, kad trečiadienio sprendimas vykdomas atsižvelgiant į Lietuvos užsienio reikalų ministerijos rekomendacijas uždaryti kanalą, sakydamas, kad rusas, kuris, kaip įtariama, kontroliuoja RT, Dmitrijus Kiselevas šiuo metu yra įtrauktas į Europos Sąjungos juodąjį sąrašą.

Šį sprendimą lemia ne pažeidimai, o tai, kad ponas Kiselevas yra žmonių, kuriems taikomos ES sankcijos, sąraše. „Tas pats sprendimas buvo priimtas Latvijoje, o dabar ir Lietuvoje“, – sakė Lietuvos komiteto pirmininkas Mantas Martisius.

Blokavimas apima penkis skirtingus RT kanalus: RT, RT HD, RT Spanish, RT Documentary ir RT Documentary HD.

Kiselevas buvo įtrauktas į Europos Sąjungos sankcijų sąrašą dėl jo tariamo vaidmens propaguojant Kremliaus propagandą remiant Rusijos 2014 m. Krymo aneksiją iš Ukrainos.

Jis vadovauja valstybinei žiniasklaidos grupei „Rossija Segodnya“, kuriai priklauso naujienų agentūra „RIA Novosti“ ir užsienio auditorijai skirta naujienų tarnyba „Sputnik“.

Latvija tokiu pačiu būdu pateisino savo draudimą birželio 30 d. Ji paragino visas kitas ES nares sekti pavyzdžiu uždraudžiant RT.

Reaguodamas į Latvijos sprendimą, Kiselevas pareiškė, kad jis nėra atsakingas už RT, anksčiau vadintą „Russia Today“, ir pasiūlė Latvijai atsiprašyti kanalo ir iš naujo jį transliuoti eteryje.

READ  Kinijos muitinės administracija sustabdė medienos importą iš Lietuvos

RT Latvijoje ir kaimyninėse Baltijos šalyse Estijoje ir Lietuvoje plačiai vertinama kaip Kremliaus propagandos priemonė, skirta paveikti didelę etninę rusų mažumą regione.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *