Išskirtinis „YouTube“ pašalina „Xinjiang“ vaizdo įrašus, priversdamas teisių grupes ieškoti alternatyvos

Birželio 25 d. („Reuters“). Teisių gynimo grupė, surinkusi milijonus „YouTube“ parodymų iš žmonių, kurie sako, kad jų šeimos dingo Kinijos Sindziango regione, liudijimus perkėlė savo vaizdo įrašus į mažai žinomą paslaugą, tokią kaip „Odisėja“, kai „Google“ kai kuriuos iš jų pašalino. priklauso (GOOGL.O) Du šaltiniai sakė „Reuters“.

Grupė, kuriai tarptautinės organizacijos, pvz., „Human Rights Watch“, priskiria dėmesį atkreipiant dėmesį į žmogaus teisių pažeidimus Sindziange, nuo jos įkūrimo 2017 m. Buvo apšaudyta Kazachstano valdžios.

Serikjanas Bilashas, ​​Sindziange gimęs kazachų aktyvistas, įkūręs kanalą ir kelis kartus areštuotas dėl jo aktyvumo, sakė, kad vyriausybės patarėjai prieš penkerius metus jam liepė nebevartoti žodžio „genocidas“ apibūdinant situaciją Sindziange. jis manė, kad tai įvyko dėl Sindziango vyriausybės spaudimo Kinijos dėl Kazachstano.

„Tai tik faktai“, – interviu telefonu „Reuters“ sakė Bilashas, ​​turėdamas omenyje „Tagourt“ vaizdo įrašų turinį. – Liudijantys žmonės kalba apie savo artimuosius.

Kazachstano žmogaus teisių kanalas „Atajurt“ „YouTube“ paskelbė beveik 11 000 vaizdo įrašų, iš viso daugiau nei 120 milijonų peržiūrų nuo 2017 m., Tūkstančiai jų rodo žmones, kurie kalba su kamera apie gimines, kurios, jų teigimu, dingo be žinios Kinijos Sindziango regione, kur JT ekspertai ir grupės vertina žmogaus teisės Pastaraisiais metais buvo areštuota daugiau nei milijonas žmonių.

Birželio 15 dieną kanalas buvo uždraustas pažeidžiant „YouTube“ gaires, kaip rodo „Reuters“ ekrano kopija, kai buvo pranešta apie dvylika jo vaizdo įrašų, kurie pažeidė „internetinio patyčių ir priekabiavimo“ politiką.

Pareigūnai „Reuters“ sakė, kad kanalo administratoriai nuo balandžio iki birželio vėl blokavo visus 12 vaizdo įrašų, kai kurie buvo grąžinti, tačiau „YouTube“ nepateikė jokio paaiškinimo, kodėl kiti nebuvo matomi.

READ  `` Tsunami '' of mourning in the United Kingdom as the Coronavirus deaths exceed 100,000

Po „Reuters“ paklausimo dėl kanalo pašalinimo priežasties „YouTube“ jį grąžino birželio 18 d., Paaiškindama, kad gavo kelis vadinamuosius „smūgius“ už vaizdo įrašus, kuriuose buvo asmens tapatybės korteles turintys žmonės, kad įrodytų jų ryšį su dingusiaisiais, ir jų pažeidimas. „YouTube“ politika, draudžianti jos turinyje rodyti asmens identifikavimo informaciją.

„Human Rights Watch“ taip pat informavo „YouTube“ apie Atagorto draudimą, ketvirtadienį pranešė „MIT Technology Review“.

„YouTube“ paprašė Tagourto neryškinti identifikatorius. Tačiau kanalo vadybininkas teigė, kad „Atagort“ nenoriai laikėsi reikalavimų, bijodama, kad tai pakenktų vaizdo įrašų patikimumui. Baimindamiesi tolesnio „YouTube“ uždraudimo, jie nusprendė sukurti turinio kopiją „Odysee“ – svetainėje, sukurtoje pagal „blockchain“ protokolą, vadinamą „LBRY“, skirtą kūrėjams suteikti daugiau kontrolės. Aplink 975 vaizdo įrašai Iki šiol jis buvo perkeltas.

Net pareigūnams perkeliant turinį, jie iš „YouTube“ gavo dar vieną automatinių pranešimų seriją, kurioje teigiama, kad minėti vaizdo įrašai buvo pašalinti iš viešumos, šį kartą dėl susirūpinimo, kad jie gali reklamuoti smurtines nusikalstamas organizacijas.

“Kiekvieną dieną yra dar vienas pasiteisinimas. Aš niekada nepasitikėjau„ YouTube “, – interviu telefonu„ Reuters “sakė„ Atagort “įkūrėjas Serikshanas Bilashas. “Bet mes nebebijome, nes palaikome save su LBRY. Svarbiausia yra mūsų medžiagų saugumas.”

Pernai pabėgęs į Stambulą po to, kai pakartotinai grasino ir gąsdino Kazachstano valdžia, kai atsisakė nutraukti darbą su „Atagort“, Bilashas teigė, kad jo įranga, įskaitant standžiuosius diskus ir mobiliuosius telefonus, buvo kelis kartus konfiskuota Kazachstane, todėl „YouTube“ tapo vienintele vieta, kur ji buvo buvo saugoma. Visa vaizdo įrašų kolekcija.

„YouTube“ teigė, kad pranešimai apie smurtinių nusikalstamų organizacijų reklamavimą buvo automatizuoti ir nesusiję su kūrėjo turiniu, tačiau vaizdo įrašai buvo privatūs, kad pareigūnai galėtų juos redaguoti.

READ  Australija „Covid-19“: Manoma, kad Sidnėjaus atvejų padaugės po protesto prieš blokavimą, kai du kaltinami smūgiu į policijos žirgą

Jaučiausi viską praradusi

Jungtinių Tautų ekspertai ir žmogaus teisių grupės apskaičiavo, kad didžiulėje stovyklų sistemoje Sindziange buvo sulaikyta daugiau nei milijonas žmonių, daugiausia uigūrų ir kitų musulmonų mažumų. Keli buvę kaliniai teigė, kad lageriuose jie buvo mokomi ideologiškai ir smurtavo. Kinija neigia visus įtarimus dėl piktnaudžiavimo.

Pastaraisiais metais „YouTube“ apribojo daugiau turinio, kai padidėjo elektroninės patyčios, klaidingos informacijos ir neapykantos kurstymo kontrolė. Politika įstrigo daugeliui kanalų, įskaitant kraštutinių dešiniųjų komentatorių, priversdama juos ieškoti prieglobsčio tokioms socialinės žiniasklaidos paslaugoms kaip „Parler“, kurios skatina didesnį atvirumą.

Tačiau „Tagourt“ atstovai baiminasi, kad Kinijai palankios grupės, neigiančios žmogaus teisių pažeidimus Sindziange, naudos „YouTube“ ataskaitų teikimo funkcijas, kad pašalintų savo turinį masiškai pranešdamos apie jį, o tai automatiškai uždraustų. Atstovai su „Reuters“ dalinosi vaizdo įrašais „WhatsApp“ ir „Telegram“, kuriuose, pasak jų, aprašyta, kaip „Atajurt“ vaizdo įrašai buvo pranešami „YouTube“.

Jie taip pat atkreipė dėmesį į kelis „YouTube“ kanalus, kuriuose buvo vaizdo įrašai apie Serikshano Bilasho veidą, primenantį gyvūnus, tokius kaip beždžionės ir kiaulės, kurie, anot jų, sugadino Bilasho charakterio ir darbo reputaciją.

„YouTube“ teigė, kad kanalai visada laukia alternatyvų. Jos politika neleidžia nukreipti įžeidžiančio dėmesio skelbiant neviešą asmeninę informaciją, pvz., Vardus ir adresus.

Ši paslauga siūlo kai kurių švietimo, dokumentinių ar mokslinių vaizdo įrašų taisyklių išimtis, tačiau „YouTube“ teigimu, Tagourto vaizdo įrašai neatitiko šių reikalavimų.

„Mes sveikiname atsakingas pastangas užfiksuoti svarbias žmogaus teisių problemas visame pasaulyje“, – teigė bendrovė. “Mes suprantame, kad šie vaizdo įrašai nebuvo skirti piktybiškai atskleisti asmens identifikavimo informaciją … ir mes dirbame su Atajurtu Kazachstanu, kad paaiškintume savo politiką.”

Odisėja „Reuters“ sakė sveikinanti ir palaikanti Tagourtą.

READ  Pelkėje išsaugotoje geležies amžiaus mumijoje vis dar yra nesuvirškintas paskutinis valgis

„Tagourt“ planuoja kuo ilgiau tęsti įkėlimą į „YouTube“.

„Mes niekada jo neištrinsime“, – sakė Bilashas, ​​pažymėdamas didelės tarnybos auditorijos svarbą.

„Tą dieną, kai„ YouTube “išjungė mūsų kanalą, jaučiau, kad praradau viską pasaulyje … naujajame kanale nėra daug abonentų, tačiau jis yra saugus“, – sakė jis.

(Pranešė Viktorija Waldery Lisabonoje, Parrishas Dave’as San Franciske; Redagavo Kenneth Lee, Vanessa O’Connell ir Nickas Ziminsky

Mūsų kriterijai: „Thomson Reuters“ pasitikėjimo principai.

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *