CGTN: Didžiosios Britanijos reguliavimo institucijos panaikina valstybinės „China Broadcasting Corporation“ licenciją

Žiniasklaidos reguliavimo tarnyba „Ofcom“ ketvirtadienį pranešė atšaukusi kanalo licenciją po to, kai atlikus tyrimą buvo padaryta išvada, kad licencija neteisingai priklauso „Star China Media Limited“.

„Ofcom“ teigė, kad „Star China Media Limited“ neturi „redakcinės atsakomybės“ už vadovavimą kanalui, todėl „neatitinka įstatymų nustatytų reikalavimų kontroliuoti licencijuotą paslaugą“. Ji pridūrė, kad „Star“ buvo naujienų kanalo platintoja, o ne teikėja.

Organizatoriai taip pat atmetė CGTN pasiūlymą perduoti licenciją naujam subjektui po to, kai nustatė, kad jį galiausiai kontroliuos Kinijos komunistų partija ir todėl pagal JK įstatymus jis nebus įtrauktas.

„Ofcom“ atstovas spaudai sakė: „Mes suteikėme CGTN daug galimybių laikytis reikalavimų, tačiau jie to nepadarė. Dabar manome, kad tikslinga atšaukti CGTN licenciją transliuoti JK.“

Kanalas bus pašalintas iš JK eterio nedelsiant. Pasak „Ofcom“ atstovo spaudai, CGTN turi teisę prašyti teisminės peržiūros ir ateityje gali kreiptis dėl kitos licencijos.

„Ofcom“ anksčiau tai nusprendė CGTN pakartotinai pažeidė neutralumo standartus Apie praėjusių metų protestus Honkonge.
Paleistas CGTN 2016 m. Joje teigiama, kad „pasaulinė auditorija teikia tikslias ir savalaikes naujienas, taip pat gausias audiovizualines paslaugas, stiprina Kinijos ir pasaulio bendravimą ir supratimą bei skatina kultūrinius mainus ir tarpusavio pasitikėjimą tarp Kinijos ir kitų šalių“.

CGTN būstinė yra Pekine, ji turi tris gamybos centrus Nairobyje, Kenijoje, Vašingtone ir Londone.

CGTN iš karto neatsakė į prašymą pakomentuoti.

– Tai yra besivystanti istorija ir ji bus atnaujinta.

READ  Rusija paskelbė blogiausią aukų skaičių nuo „Covid-19“ per vieną dieną nuo epidemijos pradžios

Parašykite komentarą

El. pašto adresas nebus skelbiamas. Būtini laukeliai pažymėti *